luni, 26 octombrie 2015

Un detectiv.........nu tocmai atent I

Partea III-Cazul fratilor
-Recunoaste,chiar nu l-ai citit!
-Pai...
-Of,in mesaj scria ca m-am plictisit de facut farse,m-am distrat in aceste zile cu tine deci nu mai am niciun motiv sa ma joc cu tine.Toate au fost ca sa umple golul pentru acei 10 ani in care nu te-am vazut.Acum....lucram in acelasi loc,te voi vedea din ce in ce mai des.
-Am inteles!Ei bine,Iulian,felicitari!Vei rezolva primul caz cu fratele tau...
-Vrei sa spui ca...
-Exact,vom rezolva acest caz.Vom afla cine a omorat-o pe aceasta fata!
Ma uit la el si el la mine.Brusc,sare in sus si tipa si danseaza,canta,se zbantuie in sus si in jos si....face dansul gainii??
-VOI REZOLVA PRIMUL MEU CAZ CU BORIS!!
-Nu mai fi atat de entuziasmat,pentru ca altfel ma razgandesc.
-Am inteles,sir!
-Am nevoie de toata seriozitatea ta,ai inteles??
-Da!
-Bun,du-te si fa-mi o omleta!
-Am inte....poftim?De ce?
-Pentru ca ador omleta,acum fuguta,ca altfel nu mai rezolv niciun caz cu tine!
-AM INTELES!!
*Dupa cincisprezece minute*
-Poftim omletica ta!
Imi pune farfuria in fata si....:
-E scrum.....din nou....
-Ba nu,pare buna,incearca!zice si imi intinde o bucata
-Ia chestia aia de langa mine!Nici nu cred ca este comestibila!
-Ahh....atunci o arunc....zice Iulian
-Nici gand,totusi este....mai bine zis,a fost o omleta.Merita mai mult decat sa fie aruncata la cosul de gunoi!
-Haha,si atunci ce propui?Sa o inmormantam?
Ma duc in camera,ma imbrac in negru,pun omleta intr-o punga si plec:
-Dar....eu glumeam.....zice Iulian
*Dupa inmormatarea omletei*
Ajung la serviciu plangand.Secretara ma saluta ca de obicei,iar eu imi vad de drumul meu,fara sa o salut inapoi.Ma asez la birou si incep sa rasfoiesc hartiile de pe masa.John se uita lung la mine si intreaba:
-Domnule,ce s-a intamplat?
-A murit,a dat coltul,a spus "sayonara",a plecat pe veci.....
-CINE?CINE A MURIT?
-OMLEEETA MEEEA!
-....domnule,sunteti serios?
-SUNT FOARTE SERIOS!
-Va murit....omleta?
-Gresit,Iulian a ucis-o!
Undeva,dintr-un colt,apare si Iulian nemultumit:
-Boris,este vina ta ca ti-a murit omleta.Stii ca nu stiu sa gatesc...
-Da,acum da vina pe mine!
-Ahh,domnule Iulian,lasati-l,uneori cand il apuca,trebuie sa asteptam pana ii trece....
-Am inteles,zice el,dand din cap
Iau un servetel si imi suflu nasul.De acum,nu-i voi mai baga in seama pe ei...auzi,cica ca ma apuca....nu este adevarat....
Ma uit la teancul de foi de pe biroul meu si incep sa le citesc:factura,factura,caz cu un pisicut(pe acesta il voi da lui John),ziarul de azi(pe acesta il pastrez eu),niste hartii goale,factura,foaia pe care o semnam pentru teambuilding(pe care o voi semna chiar acum) si altele.
-John,vino aici!
-Da,domnule.
-Poftim,te vei ocupa de cazul doamne Becars.Iar i-a disparut pisica...
-Am inteles,domnule.
-Ah,si John!
-Da domnule?
-Ia-l cu tine si pe Iulian.Ii va face placere sa mearga cu tine,mai ales pentru ca tu conduci normal!
-Am inteles,domnule.
Bun,acum sa citim ziarul:
"Parintii fetei spun ca,de dimineata,fata nu a coborat la micul dejun,ca de obicei la ora,sapte si jumatate.Tatal fetei s-a dus in camera ei si era sa faca stop cardiac cand a vazut urme de sange peste tot.Tatal ei s-a uitat peste tot,dar nu ia gasit trupul.Din cauza acestei mare cantitati de sange ,s-a decis ca fata a murit.In momentul acesta,politistii cauta corpul neinsufletit al fetei."
Interesant.....sa-i dam drumul.Ies din sediu si intru in masina.Buuun,sa mergem!Bag 100 la ora si zbor pe soselele cartierului meu.Ajung la locul cu pricina.In fata casei,era un barbat cu gluga pe cap si cineva in pragul usii de la intrare.Probabil acesta era tatal fetei.Astept pana tipul cu gluga pleaca si ma duc la usa si sun la sonerie.
-Da?zice o voce morocanoasa
-Dumneavostra sunteti tatal fetei care a murit?
-Asa se presupune,nu este sigur!zice el
Clar,el este.
-Trebuie sa-mi raspundeti la cateva intrebari pentru ancheta!
-Imi pare rau,dar deja am raspuns politiei,asa ca pleaca de pe gazonul meu acum!
-Am inteles....dar daca va dau niste informatii,imi dati si dumneavostra?
-Cum adica?Ce fel de informatii?
-Ei bine,eu stiu persoana la care a apelat fiica dumneavostra.
-Ea nu a apelat la nimeni!
-Nu este adevarat.Eu stiu acest lucru si dumneavostra stiti acest lucru.De ce nu colaboram?
-Bine,voi raspunde la orice intrebare,in schimbul numelui si unde pot gasi aceasta persoana!
-S-a facut.
-Intrati,voi raspunde in casa.Afara este periculos.
-Am inteles,atunci scuzati intreruperea...
Intru in casa si primul lucru pe care il observ este colectia minunata de pistoale din anii 60' pe un perete.Pe celalalt,gasesc blanuri de animale si capete de cerbi.
-Sunteti vanator?
-Eram....acum multa vreme,dar haideti sa ne asezam si sa discutam.
-Bine,prima intrebare,unde erati cu o zi inainte de crima,la ora 15?
-Cumva sunt suspect?
-Nu,domnule,doar procedura de siguranta.
-Am inteles.Eram la locul de munca.Va poate confirma o multime de lume.Lucrez la tipografie.
-Care?
-Cea de pe BlackStreet.
-Am inteles.A doua intrebare:stiti daca fiIca dumneavoastra avea dusmani?
-O,nu,era o fata remarcabila,se intelegea cu toata lumea,lua numai note bune,dar era prea curioasa.Ca orice copil,de altfel.
-Bun,se poate spune ca am o ultima intrebare....de fapt,o propunere....
-Alta?
-Da,ma lasati sa vad camera fetei dumneavoastra?
Tatal sta pentru o secunda tacut,apoi isi revine si raspunde:
-Desigur...
Urcam la etaj si il rog pe tatal fetei sa ma lase cateva minute singur.Observ ca era sange prea mult.Toate lucrurile erau cu susul in jos.Parca criminalul,fusese hot mai inainte....apoi s-a intamplat ceva.Caut cu privirea prin toata camera indicii.Ochii imi raman pe cosul de gunoi:el statea inca in picioare.Ma duc catre el si gasesc un biletel.Pe el scria"Str.BS,nr 27 tipografie".Ce vrea sa mai insemne si asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu