vineri, 12 octombrie 2012

Dragostea

Ei bine multi cred ca și-au găsit dragostea adevărata, dar nu e asa.
Când eram eu mai mica, cam în clasa a II-a eram îndrăgostita lulea după un băiat.
Il chema Andrei și avea ochii căprui, parul negru ca tăciunele aproape și era mai înalt decât mine cu vro 5 cm. M-am împrietenit cu el în clasa a III-a.
Eu, el și cu încă vro 2 colegi mergeam, împreună la AFTER SCHOOL. Acolo am aflat ca-i plac fetele mai scunde decât el, delfinii, cartofii prăjiți, culoarea albastra și ghioceii.
In martie, el a fost singurul băiat care mi-a dat mie ghiocei, iar la celelalte fete la fel, iar în clasa a IV-a, am aflat ca ma place și el.Prietena mea cea mai buna mi-a deschis ochii spre asta.
L-am întrebat, curioasa de ce fata ii place din clasa și i-am dat trei fete din clasa, eu, prietena mea  și Naty.
Mi-a luat ceva vreme pana când l-am convins sa-l fac sa zică, dar a meritat.
Am aflat de cine ii plăcea, dar continuarea e secreta.
























Un comentariu:

  1. Frumos, frumos! Atentie si la scris: a aparut o cratima din neatentie"lu-at" este "luat".

    In rest ...astept continuareaaaa! :)

    RăspundețiȘtergere