marți, 17 februarie 2015

La scoala.........partea II

Chiar nu stiu pe cine ar interesa ce povestesc eu,pentru ca,dupa parerea mea,sunt plictisitoare.Dar pentru ca sunt asa,am sa continui:
Cui nu-i place scoala??Huh?De ce ati ridicat toti mana???Oricum,la scoala am avut tot felul de intamplari,pe care nu apuc sa le povestesc pentru ca scriu povesti pe un alt blog....ce???Azi am sa spun cateva din aventurile lui Petru.
Ora de civica:
 Petru,a fost ascultat la ora de civica.Profesoara l-a ridicat in picioare si i-a cerut sa-i aduca caietul lui:
-...bun,m-am uitat pe el,acum poti incepe!
-Bun,deci..........am avut de invatat........face o pauza,se intoarce catre colegul lui si spune tare,ca sa se auda in toata clasa,BA,CE AM AVUT DE INVATAT???!??!?!?!si da cu mana in el
Colegii incep sa rada.
-Uite,daca vrei,colegul iti poate spune care era titlul,apoi se uita catre colegul lui de banca
-Am avut de invatat "Statul democratic si statul totalitar"
-Asaaaaaaaaaa,deci cum ziceam.....
Zice Petru ce zice,foarte putin,dar corect si brusc se intrerupe:
-Doamna,vreti sa stiti ceva??Verisoara mea a venit cu vasul......nu stiu daca va intereseaza,dar tot va spun.Verisoara mea,aia mai batrana,dar de fapt nu este batrana,are 28 de ani,dar este cea mai batrana dintre toate.Asa,si cum va ziceam,a venit cu vasul si nu am putut invata pentru ca trebuia sa o astept,si am stat foarte mult in masina!!!
-Mai Petrule......zice doamna
-Stati doamna,ca n-am terminat......va ziceam,tin foarte mult la ea si a trebuit sa o astept.Eu vroiam sa invat,dar nu s-a putut.Dar sa stiti ca eu respect ce predati dumneavoastra foarte mult:ci-vi-caaaa!!!
-Petru.....
-Doamna,nu ziceti absolut nimic!!si isi pune mana la cap si una o  indreapta in fata,spre doamna.Lasati-ma pe mine.......Doamnaaaaaaaa,nu am vruuut,doar ca a venit verisoara cu vasul......Nicio vorba,acum iti pun doi si data viitoare trei!!......Doamna,dar eu........Nicio vorba,doi!!!.......Bine doamna...
-........CE A FOST ASTA??intreaba doamna
-OOOO,ASTA??Faceam conversatia de dupa si de dupa si de dupa.......
-Petru....
-Da doamna!
-Stii cat iti pun?intreaba si ii intinde caietul
-Nu doamna,cat?se duce si isi ia caietul.Haideti,nu ne tineti atata in suspans!
-4
-PATRU!!!!!!!!!SERIOS????
Toata clasa a murit de ras in acel moment
-Vai,doamna,va multumesc,pot sa va pup mana??!??!!
-Du-te la loc!
-Bine doamna,va multumesc!
Si asa,Petru a luat nota patru la civica......culmea este ca a trecut clasa cu brio!!

Simpatic acest Petru,nu-i asa???V-as mai zice inca una cu Petru si cu Andrei,dar e muuult de scris,asa ca am sa va spun o intamplare din viata mea de la scoala SI acasa.
 M-am dus intr-o pauza la magazin,sa-mi iau ceva si........SURPRIZA!!Niste copii necunoscuti vindeau pesti langa magazin.M-am holbat la ei,am rupt randul si am inceput sa-i trimit mesaje mamei:
-Mami,pot sa-mi iau pesti???zic eu
Raspunsul vine imediat:"...............???"
-Niste copii vand pesti vii dintr-o galeata,cu dealea de plastic si mancare.Pe unul dau trei lei si pe doi cinci.Deci pot sa-mi iau pesti???
-Da,ia-ti pesti!!
Mai tarziu am aflat ca mama se gandea la pesti de mancat.
Cand ajunge acasa:
-Unde-i pestele???Mi-e foameee!zice mama
-..........?POFTIM???
-Ce?Am gresit??
-PESTII sunt cat se poate de vii si inoata intr-un borcan.Tocmai i-am hranit!
-Vai ce simpatici sunt.......dar,pacat......
-Ce-i pacat??
-Aveam pofta de peste....
-...........
-Bine,bine,manac alt ceva.Imi iau gandul de la ei....
Urmatoarea zi m-am dus la scoala si in aceea zi urma sa le iau si acvariu.........probabil.Le-am dat si nume.Pareau foarte apropiati asa ca i-am numit Usui si Misaki(tocmai terminasem un anime,numit Kaichou Wa Maid Sama.........imi pare rau,dar sunt un otaku!!).Le statea bine cu acele nume.Ajung acasa,verific borcanul si trec mai departe:nimic.STAI,NU SUNT PESTII IN BORCAT!!Imi arunc geanta si geaca si.........gasesc un peste pe masa:
-Nuuuuu,Misa-chaaaaaaan!!!
Il impung.
-Hai......misca..........o poti face......
Il iau in mana si il pun in borcan.Dar unde este celalalt?Dau cu spatele si calc in ceva...........AM CALCAT PESTELEEE!!!USUI,SI TU??El era langa USA!!De ce ma mir??Pai distanta dintre borcan si usa era mai mare de un metru si douazeci.....
Trimit mesaj mamei si ii scriu:"Mama,pesti sau sinucis............ce fac???"
Iar mama,cu parere de rau,imi da un raspuns imediat:"DAI PISICII!!"
..........ironic este ca,dupa ce am pus pestii in vasul pisicii,ea ia mirosit si nu i-a mancat...........nici mancarea din prejur.Si asa a fost prima si ultima zi cand am avut pesti.....saracutele animale,acum am trei pisici si un caine...........si nu sunt sigura daca l-am hranit pe catel in ziua de azi........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu