joi, 2 aprilie 2015

La scoala.........partea III

La scoala(prima oara am scris "la socal",dar ramane intre noi...).........un loc minunat,unde se invata si copii invata lucruri noi,la toate materile(mai putin engleza).Un loc faimos printre toti,niciun om de pe pamantul acesta,nu este posibil sa nu fi auzii de acest loc......scoala!!!
Si pot spune ca,cu mana pe inima,niciun copil din scoala nu ii este necunoscut numele Petru de la clasa cutare(acuma va zic si ce clasa sunt,ce pretentiosi sunte-ti!)
Ora de civica:
DE CE NU POATE FI O ORA NORMALA??STITI CUM ESTE SA FII IN MIJLOCUL BOMBARDARII CU LINII???
Am sa va spus.........veti intelege ca mie,chiar imi este greu cu acesti copii in clasa si va va parea rau de mine,va asigur!
Eu stau cu o fata,Andra,iar in fata mea sta Petru cu Viorel(deja cred ca va pare rau de mine).Vio cu Andra si-au luat echerurile,iar Petru linia,s-au intors catre mine si au inceput:
Andra:"Localizati tinta si tintiti!"
Eu:"Sunt chiar aici,VA AUD!"
Andra:"Repede,pana nu suntem descoperiti!!"
Si incep sa spuna:"PIUPIU!PIUPIU!"TOTI TREI!
Eu:"Voi chiar sunteti seriosi??"
Petru:"Dar eu sunt Petru,ce ai cu mine??"
Eu:"Doamna va vede,stiti?"
Doamna:"SA STITI CA VA VAD PE TOTI!!"
Toti se intorc la banca la ei.La momentul potrivit,bravo doamna!!!
*Dupa doua minute*
-VUUUM,VUMVUMVUM!!!zice Vio
-Ca ce face?zic eu catre Andra
-Ca o masina!zice ea
-Iar eu sunt stergatorul!zice Petru si ia linia si o da in sus si jos,in sus si in jos
La un moment dat a scapat-o,aleluia.Se pare ca s-a cumintit.........de ce se ridica???Petru se ridica si ajunge in dreptul banci mele si spune:
-Andra....
-Hm?
-DA-MI BÂTA!
-POFTIM?zic eu cu Andra
-Bâta,bâta din porbagaj!S-a blocat stergatorul,asa ca vreau sa sparg geamul!
.........POFTIM???CE A SPUS?
-Scuze,parbrizul!HAI DA-O REPEDE!
Andra ia o culoare din penar si i-o inmaneaza lui Petru.Doamna se mai uita o data la Petru si apoi se uita in continoare in catalog.Petru isi ia pozitia pentru base-ball si da o data cu pixul in aer.
-Gata,s-a deblocat!zice Petru
-Petru....zic eu
-Da?zice in timp ce se aseaza
-Stii ca,camerele inca functioneaz,nu?
-.........
-Petru......?
-Nu puteai sa spui si tu mai devreme...?si se da cu capul de banca
Daaaaa.Liniste si pa.......
-PIUPIUPIU!zice Andra
A molipsit-o Petru...
Zau asa,cat de.........sa fi asa???
................................................
Am sa mai povestesc niste intamplari de ale lui Petru.
Petru cu Petrusi si Ionut,ala micu,ca am doi Ionuti, se "jucau"(adica se bateau)si la un moment dat Ionut a fugit,iar Petrus s-a dus dupa sticla lui de apa.A luat o gura si a scuipat spre Petru.Petru parea uimit!Era ud pe ochelari,putin pe tricou si in cap.Vine si Ionut si zice:
-Te-a udat??
-NUUUUU,AM FACUT BAIE!zice Petru
Ora de engleza:
La inceputul orei,Petru tot gesticula.Viorel se mutase din banca,asa ca Petru se asezase in fata mea.Andra s-a dus la tabla,ca sa scrie lectia.La un moment dat,il intreb pe Petru:
-Ce faci ma,vorbesti singur??
El se intoarce discret,imi zambeste si da din cap si zice cu mandrie:
-DA!
S-a intors la banca si a inceput sa-si faca tema la mate(tema de dupa paste!) si Andra a inceput sa scrie.Ea nu scrie nici frumos,dar nici urat.Eu,cel putin,inteleg foarte bine ce scrie ea.
Si colegii o tot intreba ce litera e aia,ce litera e cealalta,la care doamna:
-Nu o tot mai vanati!Daca vreti,Andra,scrie mai mare,se intoarce catre noi,iar voi invatati literele!
Sa invatam literele???Clasa a saptea???Serios????
Intre timp,Pancovici a vrut la baie.Si l-a lasat.Stan a facut galagie si l-a mutat in prima banca,unde acum odinioara,statea Pancovici.Cand vine el de la baie,se trezeste cu Stan in banca.Stan intinde mainile,de parca ar vrea sa-l imbratiseze,iar Pancovici duce gluma la sfarsit si isi intinde si el mainile.Toti incep sa rada.Doamna s-a suparat pe Pancovici si l-a dat afara.Cand sa iasa,zice:
-Va pup!zice si isi pune mana la gura si trimite un pupic in aer
Sunt sigura ca directoarele se distreaza de minune cand se uita pe filmari.
Deocamdata,sa-l lasam pe Petru si sa trecem la Mihnea.Simpaticul de Mihnea,mai mic decat Petru de inaltime cu vro....2-3 cm?
Ideea este ca,la ora de romana,ca DEOBICEI,a facut galagie,la care domn'profesor de romana:
-Ma.....am doar o vorba pentru tine: Țăranu'este pe camp!
La care Mihnea repede:
-5m sub pamant.....continui???
Pai cam atat am avut sa va povestesc azi,desi erau mai multe,dar le lăsăm pe data viitoare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu