duminică, 12 august 2012

Amelia

Cum vi s-a părut ziua de azi ,12 august ,ploioasa ,o zi care v-a plăcut?
Nu știu ce părere aveți ,dar îmi puteți răspunde la comentarii.
Oricum știu o fata căreia nu i-a plăcut această zi; o cheamă Amelia. Ei nu-i plac zilele ploioase pentru ca nu știe de unde vine ploaia. Unii cred ca de la Dumnezeu , alți spun ca dacă un nor negativ și un nor pozitiv se lovesc se crează ploaie, dar Amelia crede ca zâna ploii da ploaia. De ce? Pentru ca ea crede în zâne. Daca ai întreba-o care carte este preferata ei, ea ar spune una cu zâne. Dar sa revenim.
Ameliei nu-i place ploaia , într-o zi am întrebat-o: ,,Amelia, de ce nu-ți place ploaia?"
Iar raspunsul a fost acesta,, Pentru ca zâna ploii oboseste sa trimită ploi pe pământ."

Eu chiar credeam ca devenise obsedata de zâne pana când i-am văzut camera. Credeam ca acea camera este tărâmul zânelor. Nimeni nu credea ca exista zâne mai tare ca ea, nici eu nu credeam în zâne pana când am văzut una.Avea niște aripi albastre-transparent ,o rochiță roz ,parul maro si niște pantofi cat unghia degetului mic si rosii ca sângele.

Din clipa aceea am înțeles ca uneori credulii au dreptate și cei care nu cred nu.


2 comentarii:

  1. Ah, gramatica! :)

    in alta ordine de idei ploaia de azi mi-a placut si mi-a adus si mie ceva zane >:D< pup,Veroneze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mesi mimi meminiz zuzu deci ti-a plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacucuut:0

      Ștergere