luni, 13 august 2012

O vacanta așteptată

 Este o zi speciala,este vacanta de vara.
De când o așteptam.Mi-am făcut bagajele și am plecat la munte împreuna cu familia mea.
Acolo, aerul de munte ma făcea sa simt ca am reînviat.
Am ajuns la casa de la munte, am despachetat și am plecat la parc.
Acolo am întâlnit-o pe prietena mea, Mara.Ne-am jucat o ora și apoi am plecat la masa.Mama făcuse faimoasele ei spaghete și pui .Dupa o cina copioasa m-am așezat în pat împreuna cu sora mea, Ioana și ne-am uitat la desene.
Dupa putin timp, mama m-a trimis la pâine, asa ca am luat-o și pe Ioana. Când am ajuns la magazin erau o mulțime de dulciuri, eu le-am ocolit, dar Ioana nu      s-a putut abține și a luat o acadea și o ciocolata.Eu am luat pâinea și am plătit-o împreuna cu dulciurile.
Ne-am întors în graba pentru ca pe cer se arătaseră câțiva nori negri.
Pe drum ne-a plouat, dar imediat ce am ajuns acasă, am făcut un dus și mi-am pus alte haine.
Cele 2 săptămâni au trecut foarte repede.
Înainte sa plec, mi-am luat la revedere de la Mara și de la natura și am plecat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu