sâmbătă, 11 august 2012

Vecina mea cea ciudata 1

                                              

Într-o zi părintii mei au plecat la un spectacol de muzica. Știind ca mie nu-mi plăceau spectacolele de felul asta,m-au dus la vecina mea.
Când am ajuns acolo , casa ei arata normal ,dar de fapt mie mi se părea ciudata.
Tata a ciocănit ,iar ușa s-a deschis. Femeia care a deschis ușa avea parul negru,o rochie roz cu alb și niște pantofi albi.
Părintii au vorbit cu ea sa stea cu mine o noapte pana se întorceau ei de la spectacol. Doamna a acceptat și m-a invitat sa ma așez pe canapea și sa ma uit la televizor. Când am auzit,parca îmi plăcea de dansa, dar când am intrat înauntru am văzut tablourile insângerate,canapeaua neagra și sfâșiată,un rând de banchete pe peretele din stânga,un buton mare și negru lângă 3 maturi si pereții, toți erau plini de pânze de păianjen.
M-a trecut un fior.Doamna mi-a spus ca merge în bucătărie sa pregătească niște gustări.
Eu speriata nu mai știam ce sa zic asa c-am dat din cap.M-am asigurat ca în canapea nu sunt țepi sau alte lucruri ascuțite, m-am așezat  și am dat drumul la televizor.
Așteptasem destul de mult,asa ca am decis sa merg în bucătărie sa vad de ce dura atât și dacă are nevoie de ajutor.M-am strecurat pana la ușa și acolo am văzut o doamna cu totul diferita de vecina mea,avea parul alb,o roba neagra,un nas lung și o pălărie neagra.
Am intrat și am întrebat ,,Cine ești tu și ce-ai făcut cu vecina mea?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu