sâmbătă, 11 august 2012

Vecina mea cea ciudata 2

Am intrat și am întrebat ,,Cine ești tu și ce ai făcut cu vecina mea?"
Ea s-a întors și a spus,, Nu te teme fetito ca eu sunt o vrăjitoare rea,sunt una buna și sa știi ca eu nu-ți fac nimic."

Cu spusele acestea și cu decorațiunea în interiorul casei, nu știam ce sa cred. Bătrâna pregătise gustările, dar nu prea aveam eu pofta de gustările din acea casa, din acel loc, de la acea doamna.

Cu toate astea , cât am stat cu dansa am aflat ca nu era rea ca era cum spunea.Ne-am jucat cu un joc adus de mine de acasă,se numea ,,Jocul LITERELOR",m-am gândit ca-i va plăcea pentru ca era putin bătrână, ce sa mai zic era de-a dreptul bătrână.

Uite asa am învățat eu ,cel putin cum sa nu critici o carte după coperta ei.
Asa ca de fiecare data când părintii mei plecau la un spectacol,eu ii rugam sa ma lase la vecina noastră.

Si acum cred ca mai trăiește, ca doar e vrăjitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu