marți, 14 august 2012

O întâmplare minunata

Astăzi am aflat ca mama prietenei mele, Bianca v-a avea un frățior.
Peste 2 luni Bianca v-a avea un frățior mic.Ea crede ca v-a fi îngrozitor, ca nu se va înțelege deloc cu el și ca părinților le v-a plăcea doar de noul venit în familie, dar eu cred ca este minunat sa ai un frățior sau o surioara pentru ca știu din experiență.
Sa ai un frățior sau o surioara mai mica este superb și distractiv, ai un amic cu care sa te joci tot timpul și îți este cel mai bun prieten mereu.
In plus ai putea da vina pe ala mic, tu scapi și el pentru ca este prea mic copilul și nu îl poți bate.
Oricum am discutat cu Bianca și am aflat ca poate putin și-ar dori și ea un frățior.
Motivul îl voi afla incu râd asa ca sa ma urmăriți în continuare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu